• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Betaalmogelijkheden

BETAALMOGELIJKHEDEN

Betalen moet ook gebeuren, gelukkig rekenen we hiervoor geen extra kosten.

Alle betalingen worden afgehandeld door onze betaalprovider Mollie Als pionier in digitaal betaalverkeer hebben ze reeds miljoenen betalingen afgehandeld op een 100% veilige manier.

Je kan veilig betalen op volgende manieren:

Via reguliere overschrijving:

Op het moment van bestelling kan je aangegeven dat je wenst te betalen via een overschrijving. Na de orderbevestiging krijg je van ons per direct een factuur gestuurd waarop je de betalingsgegevens kan terugvinden. Deze zijn als volgt: IBAN: BE41001748416310 - BIC: BEGEBEBB (BNP Paribas-Fortis)

Banccontact/Mister Cash en Maestro:

Wat heb je nodig? Je bankkaart (je moet het kaartnummer en vervaldatum opgeven voor verificatie) 

Daarop wordt je dan doorgestuurd naar het digitale platform van je bank. Hier volg je dan de door jou bekende procedure voor online betalingen.

Kredietkaarten Visa en American Express:

Wat heb je nodig? Je kredietkaart (Je moet het kaartnummer en vervaldatum opgeven voor verificatie) 

Daarop wordt je dan doorgestuurd naar het digitale platform van je bank. Hier volgt dan de door jou bekende procedure voor online betalingen.

Rechtstreeks via je vertrouwde bank:

je bent klant bij KBC of Belfius?

Je wordt meteen omgeleid naar je vertrouwde bank app...

Rekenen jullie extra kosten aan voor een specifieke betaalmethode?

Neen! we reken voor geen enkele betaalmethode extra kosten aan, ook dat vinden we logisch.

Mijn betaling is niet gelukt!

Dat kan altijd gebeuren. Mocht het om één of andere reden niet lukken de betaling uit te voeren krijg je  van ons samen met je orderbevestiging automatisch een mailbericht met een betaal-link om alsnog een nieuwe poging te ondernemen.

Nog niet gelukt? neem even contact op met onze customer support tel: +32 (0)2/793.02.46