Veel gestelde vragen
1 Bestelling
1.1 Ik heb een bestelling geplaatst, maar er is iets fout gegaan, wat nu?

Indien je vaststelt dat er bij je bestelling toch iets niet goed gegaan is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst, zij stellen alles is het werk om uw order bij te sturen daar waar nodig: ann@capablis.be of tel. +32 (0)2/793.02.46

1.2 Kan ik nog iets toevoegen/verwijderen na het plaatsen van een bestelling?

Ten alle tijde kunnen we kijken of we je bestelling nog kunnen aanpassen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met onze klantendienst: ann@capablis.be of tel. +32 (0)2/793.02.46

1.3 Ik kan het juiste product niet vinden?

We streven er naar een zo breed mogelijk productgamma aan te bieden. Ondanks het ruime assortiment van Capablis.be kan het zijn dat het gewenste product niet terug te vinden is op onze website. Geen probleem, neem contact op met onze klantendienst en zij bekijken of ze je toch verder kunnen helpen. Niet alle leverbare producten staan online weergegeven, waarschijnlijk kunnen we je dus toch verder helpen. We zullen dan nagaan of we het desbetreffende product kunnen leveren. In dit geval ontvang je van ons een offerte op maat. Tel: 02/793.02.46 of stuur ons een bericht via mail: ann@capablis.be

 

1.4 Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op onze website worden inclusief BTW weergegeven. De prijs die bij het product staat is dan ook de prijs die u betaalt voor het desbetreffende product. Bestellingen van min. 50€ worden gratis verstuurd binnen België en Nederland. Indien je bestelling minder dan 50€ bedraagt worden er 3,95€ verzendkosten in rekening gebracht.

1.5 Kan ik de artikelen ook komen bekijken?

Capablis.be is een online winkel. Ons magazijn is momenteel helaas niet ingericht om producten te komen bekijken. De artikelen staan duidelijk omschreven op de respectievelijke pagina's. We begrijpen dat er sommige zaken desondanks niet helemaal duidelijk kunnen zijn. Neem dan gerust contact met onze klantendienst op het nummer 02/793.02.46 zij staan u graag te woord en helpen u de juiste keuze te maken.

 

2 Verzending
2.1 Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

Zodra we je bestelling en de betaling ontvangen hebben schieten we in actie om je bestelling uit te leveren Algemeen genomen duurt het 2 tot 3 dagen om de bestelling bij je af te leveren, indien de artikelen op voorraad zijn. Wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat sturen we automatisch een bericht ter opvolging. Wanneer het artikelen met een levertermijn betreft heeft u een indicatie hiervan op de orderbevestiging meegekregen. Wanneer de artikelen ons magazijn verlaten krijgt u van ons een bericht ter opvolging.

 

2.2 ik betaal via overschrijving, wanneer ontvang ik mijn artikelen?

In geval van een bankoverschrijving schieten we in actie zodra we je betaling ontvangen hebben. Tegenwoordig gaat dit snel, soms dezelfde dag nog, maar hangt echt af van de bank zelf. Zodra we je betaling ontvangen hebben krijg je van ons een bericht, kort daarna sturen we een bericht als het pakket onze magazijnen verlaten heeft in overeenstemming met de aangegeven levertermijn op de orderbevestiging.

2.3 Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Capablis.be is een online winkel. Ons magazijn is helaas niet ingericht om producten zelf af te halen. De logistieke behandeling van uw bestelling gebeurt in een geautomatiseerd magazijn. De levertermijn van uw bestelling is steeds aangegeven op uw orderbevestiging.

3 Betaling
3.1 Op welke manieren kan ik betalen?

We bieden de meest courante betalingsmogelijkheden aan welke je kan terugvinden op deze pagina 

3.2 Kan ik betalen via overschrijving?

Ja hoor, dit kan perfect. Dit kan je gewoon aangeven bij het afsluiten van je bestelling. De bankgegevens voor betaling kan je dan terugvinden op onze orderbevestiging.

4 Retourneren
4.1 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

We stellen alles in het werk om de bestelde artikels op een correcte manier te verwerken en leveren, meer zelfs, daar maken we een punt van! Desondanks kan het altijd gebeuren dat er toch ergens iets fout gelopen is. We zullen er dan ook alles aan doen om dit zo snel mogelijk recht te zetten. Neem zo snel als mogelijk contact met onze klantendienst via tel: +32 (0)2/793.02.46 of e-mail: ann@capablis.be om te bekijken hoe we tot een oplossing kunnen komen.

4.2 Ik heb een verkeerde maat of kleur ontvangen, en wens deze om te ruilen. Hoe doe ik dat?

Een vergissing is nel gebeurd. Als je vaststelt dat je een verkeerde kleur of maat besteld hebt, dan ruilen we deze gewoon om, onder voorwaarde dat de verpakking ongeopend is en de artikels geen gebruikssporen vertonen. Er zijn 2 mogelijkheden om iets terug te sturen, namelijk:

1) Je hebt een bestelling geplaatst met een gastaccount en je hebt geen klantaccount aangemaakt tijdens het bestelproces.

a) Je vult de retournota in welke je hier kan terugvinden en stuurt alles naar ons terug. Wij zorgen dan voor een correcte omruiling.

b) Je zet je gastaccount alsnog om naar een klantaccount. Je registreert jezelf hier met het e-mailadres dat je gebruikt hebt om de bestelling te plaatsen. Na de registratie ontvang je een login en kan je alsnog je bestelling raadplegen. Volg hierna het proces zoals hieronder in punt 2) beschreven.

2) Je hebt een geregistreerde klantaccount. Log hier in met je accountgegevens en ga naar je recente orders. klik op "Bekijken" bij het order dat je wenst om te ruilen. Rechts onderin staat een knop "artikelen retourneren" om een retourzending aan te maken. Duid de aantallen aan die je wenst te retourneren en geef de reden van terugzending op. je kan hier vrij tekst aan toevoegen. Klik vervolgens rechts onderin op "Verstuur" 

In alle gevallen stuur je de artikels aan ons terug zodat we ermee aan de slag kunnen gaan. (De kosten voor retourzendingen neem jij voor je rekening)

4.3 Ik wil iets retour sturen en mijn geld terug krijgen, hoe doe ik dat best?

Je ben niet tevreden met de ontvangen artikels en wenst deze niet te behouden. Geen probleem, volg de hieronder beschreven procedure en wij zorgen er na ontvangst voor dat je centen teruggestort worden.

Er zijn 2 mogelijkheden om iets terug te sturen, namelijk:

1) Je hebt een bestelling geplaatst met een gastaccount en je hebt geen klantaccount aangemaakt tijdens het bestelproces.

a) Je vult de retournota in welke je hier kan terugvinden en stuurt alles naar ons terug. Wij zorgen dan voor de verdere afhandeling

b) Je zet je gastaccount alsnog om naar een klantaccount. Je registreert jezelf hier met het e-mailadres dat je gebruikt hebt om de bestelling te plaatsen. Na de registratie ontvang je een login en kan je alsnog je bestelling raadplegen. Volg hierna het proces zoals hieronder in punt 2) beschreven.

2) Je hebt een geregistreerde klantaccount. Log hier in met je accountgegevens en ga naar je "recente orders". klik op "Bekijken" bij het order dat je wenst om te retourneren. Rechts onderin staat een knop "artikelen retourneren" om een retourzending aan te maken. Duid de aantallen aan die je wenst te retourneren en geef de reden van terugzending op. je kan hier desgewenst vrij tekst aan toevoegen. Klik vervolgens rechts onderin op "Verstuur" 

In alle gevallen stuur je de artikels aan ons terug zodat we ermee aan de slag kunnen gaan. (De kosten voor retourzendingen neem jij voor je rekening)

5 Klachten
5.1 Ik heb een klacht, hoe kan ik deze uiten?

Je hebt een klacht over onze producten of diensten en wil deze kenbaar maken aan ons. Dat is jammer, maar we horen het graag om zo onze diensten en producten op het hoogste niveau te houden."Uw comfort, Onze zorg" dat is niet voor niks onze slogan. We horen graag wat er speelt en hoe we dit kunnen oplossen. Dit kan op volgende manieren: tel. +32 (0)2/793.02.46, of via e-mail: ann@capablis.be. Liever via de post? Dat kan ook: Rue Bruyère 91- 7890 Elzele